Upozorňujeme rodiče studentů, že pro komunikaci mezi učitelem a studentem používáme nástroje Googlu (Google Suite). Toto prostředí obsahuje řadu aplikací, umožňujících nejen vzájemnou komunikaci, ale i zadávání domácích prací, úkolů, testů atd., včetně možnosti jejich hodnocení a další interakce – studenti mají zpětnou vazbu na splnění svých úkolů. Rovněž není problém (při splnění určitých technických požadavků – /kamera, mikrofon, kvalitní spojení/ – pořádat ze strany učitele online video konzultace, pokud o to studenti projeví zájem.

Používáme především tyto programy:

  • Google mail
  • Google učebna
  • Google disk
  • Google Meet

Nic není třeba instalovat, vše funguje v internetovém prohlížeči (případně v mobilních aplikacích) – jako prohlížeč je doporučen Google Chrome. Podmínkou samozřejmě je, aby se student přihlásil do svého Google účtu. Tento účet mají všichni studenti zřízen po nástupu do prvního ročníku a zůstává jim až do konce studia. Je to hlavní komunikační kanál mezi školou a studentem. Každý student je tedy povinen pravidelně číst svůj školní e-mail, kam mu přichází veškerá upozornění. S touto povinností byl každý student seznámen při nástupu do školy.

Vedení školy žádá zákonné zástupce, aby plnění této povinnosti po studentech důrazně vyžadovali. Pokud má někdo ze studentů problém s připojením ke svému účtu, nechť se obrátí na správce ICT pana Tjunikova (tjunikov@goas.cz).