Středoškolská odborná činnost


Harmonogram 39. ročníku SOČ


Školní kolo SOČ                               8. března 2017 
(práce je nutno odevzdat do 2. března 2017) 

Okresní kolo SOČ                            22. března 2017 
(práce je nutno odevzdat do 15. března 2017) 
 






38. ročník Středoškolské odborné činnosti


Výsledková listina krajského kola

(27. dubna 2016)


Soutěžní obor: 11. Stavebnictví, architektura a design interiérů

1. místo

Název práce:     Relaxační a aktivně-zábavní park pro seniory v ČR

Autoři práce:      Václav Hlaváč, 
                          Karel Hornyicki, (studenti OA3)


Soutěžní obor: 12. Tvorba učebních pomůcek, didaktická technologie

4. místo

Název práce:    Jak a proč využít plechovky od nápojů ve výuce fyziky

Autoři práce:    Eliška Suchardová, 
                        Zuzana Strankmüllerová, (studentky G6)



Výsledková listina okresního kola

(22. března 2016)


Soutěžní obor: 11. Stavebnictví, architektura a design interiérů

1. místo

Název práce:     Relaxační a aktivně-zábavní park pro seniory v ČR

Autoři práce:      Václav Hlaváč,
                          Karel Hornyicki, (studenti OA3)

Škola:                Gymnázium, Stříbro, Soběslavova 1426


Soutěžní obor: 12. Tvorba učebních pomůcek, didaktická technologie

1. místo

Název práce:    Jak a proč využít plechovky od nápojů ve výuce fyziky

Autoři práce:    Eliška Suchardová,
                        Zuzana Strankmüllerová, (studentky G6)

Škola:              Gymnázium, Stříbro, Soběslavova 1426

Obě práce postoupily do krajského kola.





Výsledková listina školního kola

(9. března 2016)



Soutěžní obor:     11. Stavebnictví, architektura a design interiérů

1. místo

Název práce:      Relaxační a aktivně-zábavní park pro seniory v ČR

Autoři práce:       Václav Hlaváč,
                           Karel Hornyicki, (studenti OA2)

Škola:                 Gymnázium, Stříbro, Soběslavova 1426



Soutěžní obor:     12. Tvorba učebních pomůcek, didaktická technologie

1. místo

Název práce:      Jak a proč využít plechovky od nápojů ve výuce fyziky

Autoři práce:       Eliška Suchardová,
                           Zuzana Strankmüllerová, (studentky G6)

Škola:                 Gymnázium, Stříbro, Soběslavova 1426